Monday, January 24, 2011

Thanks.

Thank you Allah.

:)

*~*~*

BTW, tau tak, semasa saya belajar pasal Ottoman Empire, Sultan Mehmed II al-Fateh tu contemporary dengan Vlad Drakul (aka Dracula). Wakakakaka...

And Vlad kena bayar tax kepada Ottoman Empire, tapi dia tak berbuat demikian, maka pihak Sultan al-Fateh pun marah terhadap Vlad itu.

Okay, I just think that's interesting. Al-Fateh dan Dracula.

==Useless info, I know==

4 comments:

  1. Wah, memang sangat menarik!

    Tak pernah terpikir pon yang these two guys were in the same era(?)/time.

    ReplyDelete
  2. Exactly what r u learning bout the ottoman empire.. Knp le ada drakula... =__=

    ReplyDelete
  3. yeah~
    i have the same question as Anonymous...

    i haven't a clue what u r posting actually...
    :(

    ReplyDelete
  4. Amalina has Ottoman class at 9:30amJanuary 25, 2011 at 8:05 AM

    Anon and Zatil: I'm studying about the Ottoman Empire la. Turki Uthmaniyah.

    And Vlad Drakul encountered the Ottomans. Or rather, they encountered each other. So aku belajar la sikit-sikit pasal Vlad Drakul tu.

    Takpe2, rest assured, aku belajar pasal benda lain gak, bukan pasal Drakula je. :P

    Nadiah san, memang interesting la bab-bab Drakula ni. Bab-bab lain biasa2 je. :)

    ReplyDelete